Que et sembla el disseny de la samarreta?

Quin color prefereixes pel dibuix de la samarreta?

divendres, 14 de maig del 2010

Samarreta del màster de l'aigua!


Aquí teniu la proposta de dibuix per la samarreta del màster. Aquesta samarreta esta pensada pels alumnes del màster, no pas per comercialitzar-les a la UdG. La intenció es realitzar el dibuix sobre la samarreta amb aerografia, de moment cal valorar la idea del disseny i més endavant es realitzarà una prova d’impressió. Podeu opinar sobre el dibuix en la enquesta del mateix bloc o afegint comentaris. Espero que us agradi!

5 comentaris:

Sixte ha dit...

A mi m'agrada Joni!

jo en vull una!!!!

Pensant amb els peus... ha dit...

EIiiiiiii a mi tb m'agradaaaaa!!! però.......jejejeje...i si la samarreta del tiu la pintes blava????

david ha dit...

jo tb en vull una Joni!!!

Sara_Gab ha dit...

Jo tb en vull una! ja he votat!!! ara bé, la samarreta podria ser rosa no?! jajja Jo he votat pel blau ( aigua aigua aigua...). FELICITATS JONI ETS UN CRACK! ;) Sara

montse ha dit...

A mi tmb m'agrada més la blava!!! :)